Przyjdź i usiądź wygodnie
zostajesz z Nami na dłużej!
Zapraszamy Cię na ROCZNY, PŁATNY STAŻ do Centrum Informatycznego Rossmann. Tutaj poznasz prawdziwe oblicze funkcjonowania Działu IT oraz zdobędziesz doświadczenie wykorzystując wiedzę zdobytą na studiach.
GO to IT – jest dla Ciebie, jeśli chcesz pracować z najlepszymi specjalistami z branży informatycznej, poznać naszą Firmę i być może zostać z nami na dłużej.
Szczegóły zamieszczone są w regulaminie projektu. Jeśli nie znajdziesz w nim odpowiedzi na nurtujące Cię pytania napisz do nas, chętnie odpowiemy:
Kwestie związane z organizacją staży:
Zaneta_Wlochynska@rossmann.com.pl
Kwestie związanie z procesem rekrutacyjnym: Monika_Kierzkowska@rossmann.lodz.pl
1 lipca studenci rozpoczęli staże wakacyjne w naszej firmie.
Jeśli i Ty chciałbyś/chciałabyś spróbować swoich sił i zdobyć cenne na rynku doświadczenie zawodowe zapoznaj się z regulaminem programu stażowego zamieszczonego na stronie organizatora www.mlodziwlodzi.pl i już dziś zaplanuj swoje kolejne wakacje.
Student’s
Power
Studentki i studenci Uniwersytetu Łódzkiego, potrzebujemy Was! Nasze nowe oferty stażowe czekają już w Burze Karier. Jeśli chcecie poznać tajniki pracy w Rossmannie i zdobyć doświadczenie zawodowe, które jest niezbędną na rynku pracy to nie ma lepszej drogi.
Regulamin programu oraz oferty stażowe zamieszczone są na stronie www.biurokarier.uni.lodz.pl
Jesteś uczniem i chcesz zrealizować
bezpłatną praktykę zawodową?
Poproś opiekuna praktyk z Twojej szkoły o przesłanie do nas następujących dokumentów:
Imię i Nazwisko Ucznia
oraz potwierdzenie
jego pełnoletności
Profil
kształcenia Ucznia
Wymiar praktyki
oraz proponowany
termin realizacji
Edytowalną wersję
umowy lub
porozumienia
Cel i zakres
merytoryczny
praktyki
Pełnomocnictwa/
upoważnienia
do podpisywania dokumentów
Ambasadorzy
Rossmanna
Ambasador Rossmanna to program skierowany do ambitnych i przebojowych Studentów łódzkich uczelni, którzy chcą połączyć studiowanie ze zdobywaniem zawodowych doświadczeń związanych z employer brandingiem „pod okiem” profesjonalistów.