Stanowisko:

Analityk Biznesowy (Systemy Finansowe)

Poszukujemy analityka z doświadczeniem w obszarze fin-tech, który wspierałby nas w rozwoju projektów związanych z obszarem finansowo-księgowym. Obecnie realizujemy duże projekty związane m.in. z Krajowym Systemem e-Faktur(KSeF) oraz z wdrożeniem systemu procurementowego.

Jako analityk będziesz mieć realny wpływ na rozwój systemów wspierających automatyzacje zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami sekcji finansowej - a doświadczenie z systemami ERP takimi jak SAP Fi/CO będziemy postrzegać jako dodatkowy atut.

Sekcja IT Systemów Finansowych składa się z dwóch zespołów odpowiedzialnych za tworzenie, rozwijanie i utrzymanie rozwiązań biznesowych głównie w obszarze księgowym. Oprócz wdrażania gotowych systemów tworzymy autorskie rozwiązania, które automatyzują procesy biznesowe min. obiegu dokumentów, rozliczania faktur i dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedażowych.

Twój zakres obowiązków

  • zbieranie i analiza wymagań oraz celów biznesowych dotyczących procesów finansowo księgowych,

  • modelowanie i optymalizacja procesów związanych cyfryzacją procesów,

  • wsparcie przy tworzeniu map drogowych i harmonogramów wdrażania nowych funkcjonalności,

  • przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji na temat postępów projektu,

  • ścisła współpraca z zespołem, aby dostarczone rozwiązania spełniały wymagania biznesu,

  • analiza, rekomendacja usprawnień, szukanie i współpraca w innowacjach.

Nasze wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia w analizie i/lub modelowaniu procesów biznesowych,
  • znajomość notacji BPMN/UML,
  • znajomość procesów finansowo-księgowych w tym procesów procurement.
  • umiejętność definiowania wymagań funkcjonalnych dla systemów IT,
  • samodzielność w organizacji pracy,
  • znajomość metod zarządzania projektami i prowadzenia analiz,
  • wysokie zdolności analityczne, umiejętność przekładania danych na wnioski i rekomendacje, umiejętność prezentacji danych i formułowania wniosków,
  • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
  • zdolność do pracy w dynamicznym środowisku projektowym.
  • język angielski na poziomie B2 umożliwiający komunikację w zespole międzynarodowym.

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy w zespołach wykorzystujących podejście zwinne i framework Scrum,
  • znajomość systemu SAP w zakresie FI/CO,
  • znajomość jednego z wiodących systemów procurementowych.

To oferujemy

  • umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • możliwość pracy hybrydowej (w wymiarze 3:2 – 3 dni z biura),
  • możliwość skorzystania z pakietu 50% kosztów uzyskania przychodu (przy umowie o pracę),
  • możliwość uczestnictwa w konferencjach,
  • współpracę opartą na wartościach. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
  • przyjazną atmosferę, zarówno w pracy jak i w Game Room,
  • catering w biurze,
  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych.
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa B2B , Umowa o pracę
AplikujPoleć kandydata

Benefity

Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa

Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila

Szkolenia i rozwój zawodowy

Szkolenia i rozwój zawodowy

Pakiet socjalny, pakiet sportowy

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Prywatna opieka medyczna

Prywatna opieka medyczna

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty kulinarne...

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty

Sprawdź wszystkie nasze benefity!