Stanowisko:
Manager ds. Zarządzania Portfelem Projektów w obszarze PMO
Twój zakres obowiązków
- udział w tworzeniu roadmap strategicznych,
- synchronizacja realizacji projektów w ramach portfela,
- tworzenie planu komunikacji dla portfela i jego realizacja, w szczególności organizowanie i prowadzenie spotkań oraz komunikowanie statusu portfela do interesariuszy,
- współpraca z PM zarządzającymi projektami z portfela,
- opracowywanie scoringu projektów zgodnie z obowiązującymi standardami,
- współpraca z zespołami SCRUM realizującymi projekty z portfela,
- wsparcie biznesu w definiowaniu celów, zakresu, korzyści biznesowych i budżetu projektu,
- udział w planowaniu zasobów niezbędnych do realizacji projektów,
- udział w przygotowywaniu prezentacji projektów dla Zarządu,
- weryfikacja dokumentacji projektowej w projektach portfela,
- współudział w tworzeniu standardów zarządzania projektami oraz weryfikacja ich realizacji w projektach portfela,
- prowadzenie szkoleń dla PM dotyczących standardów zarządzania projektem.
Nasze wymagania
- doświadczenie w opracowywaniu mechanizmów zarządzania portfelem projektów,
- doświadczenie w przygotowywaniu zestawień ze stanu realizacji portfela projektów dla różnych szczebli organizacji,
- umiejętność konstruowania budżetu projektowego i portfela, w tym szacowanie kosztów wewnętrznych dla projektów,
- umiejętność kaskadowania zamierzeń strategicznych na cele oraz projekty realizujące strategię,
- umiejętność praktycznego zarządzania projektami potwierdzona minimum 3 letnim doświadczeniem,
- doświadczenie w realizacji projektów na styku Biznes i IT,
- samodzielność, inicjatywa, zorientowanie na cel i rozwiązywanie problemów,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne oraz negocjacyjne,
- swoboda w porozumiewaniu się językiem angielskim (poziom B2),
- wysokie zdolności analityczne,
- znajomość narzędzi do zarządzania projektami,
- ogólna znajomość technologii informatycznych,
- znajomość podstaw SCRUM,
- wykształcenie wyższe,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- zachowywanie ustalonych standardów jakości.
Mile widziane
- znajomość metodyk PMI / PRINCE,
- doświadczenie w pracy jako analityk biznesowy.
To oferujemy
- możliwość współpracy w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B,
- możliwość skorzystania z pakietu 50% kosztów uzyskania przychodu (przy umowie o pracę),
- możliwość uczestnictwa w konferencjach Tribes,
- przestrzeń do eksperymentowania,
- współpracę opartą na wartościach. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
- możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
- przyjazną atmosferę, zarówno w pracy jak i w Game Room,
- catering w biurze,
- wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych,
- sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.
Lokalizacja:
Łódź, ul. Wersalska 75/77, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa B2B
,
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Benefity
Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa
Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila
Szkolenia i rozwój zawodowy
Pakiet socjalny, pakiet sportowy
Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci
Prywatna opieka medyczna
Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty