Stanowisko:

Manager ds. Zarządzania Portfelem Projektów w obszarze PMO

Twój zakres obowiązków

  • udział w tworzeniu roadmap strategicznych,
  • synchronizacja realizacji projektów w ramach portfela,
  • tworzenie planu komunikacji dla portfela i jego realizacja, w szczególności organizowanie i prowadzenie spotkań oraz komunikowanie statusu portfela do interesariuszy,
  • współpraca z PM zarządzającymi projektami z portfela,
  • opracowywanie scoringu projektów zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • współpraca z zespołami SCRUM realizującymi projekty z portfela,
  • wsparcie biznesu w definiowaniu celów, zakresu, korzyści biznesowych i budżetu projektu,
  • udział w planowaniu zasobów niezbędnych do realizacji projektów,
  • udział w przygotowywaniu prezentacji projektów dla Zarządu,
  • weryfikacja dokumentacji projektowej w projektach portfela,
  • współudział w tworzeniu standardów zarządzania projektami oraz weryfikacja ich realizacji w projektach portfela,
  • prowadzenie szkoleń dla PM dotyczących standardów zarządzania projektem.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w opracowywaniu mechanizmów zarządzania portfelem projektów,
  • doświadczenie w przygotowywaniu zestawień ze stanu realizacji portfela projektów dla różnych szczebli organizacji,
  • umiejętność konstruowania budżetu projektowego i portfela, w tym szacowanie kosztów wewnętrznych dla projektów,
  • umiejętność kaskadowania zamierzeń strategicznych na cele oraz projekty realizujące strategię,
  • umiejętność praktycznego zarządzania projektami potwierdzona minimum 3 letnim doświadczeniem,
  • doświadczenie w realizacji projektów na styku Biznes i IT,
  • samodzielność, inicjatywa, zorientowanie na cel i rozwiązywanie problemów,
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne oraz negocjacyjne,
  • swoboda w porozumiewaniu się językiem angielskim (poziom B2),
  • wysokie zdolności analityczne,
  • znajomość narzędzi do zarządzania projektami,
  • ogólna znajomość technologii informatycznych,
  • znajomość podstaw SCRUM,
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • zachowywanie ustalonych standardów jakości.

mile widziane

  • znajomość metodyk PMI / PRINCE,
  • doświadczenie w pracy jako analityk biznesowy.

to oferujemy

  • możliwość współpracy w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B,
  • możliwość skorzystania z pakietu 50% kosztów uzyskania przychodu (przy umowie o pracę),
  • możliwość uczestnictwa w konferencjach Tribes,
  • przestrzeń do eksperymentowania,
  • współpracę opartą na wartościach. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
  • przyjazną atmosferę, zarówno w pracy jak i w Game Room,
  • catering w biurze,
  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych,
  • sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.
Lokalizacja:
Łódź, ul. Wersalska 75/77, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Aplikuj

Benefity

Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa

Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila

Szkolenia i rozwój zawodowy

Szkolenia i rozwój zawodowy

Pakiet socjalny, pakiet sportowy

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Prywatna opieka medyczna

Prywatna opieka medyczna

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty kulinarne...

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty

Sprawdź wszystkie nasze benefity!