Stanowisko:

Analityk Biznesowy

Szukamy analityka, który wesprze nas w mapowaniu i tworzeniu rozwiązań automatyzujących skomplikowane procesy biznesowe w Sekcji Produktów Dostępności Zapasu – odpowiedzialnej za wsparcie technologiczne procesu zarządzanie zapasami, transportu oraz operacjami towarowymi w Drogeriach. Sekcja składa się z 30 osób, które w kilku zespołach odpowiadają za poszczególne produkty wspierające procesy biznesowe.

Twój zakres obowiązków

  • zbieranie, dokumentowanie i analiza wymagań od interesariuszy,

  • tworzenie specyfikacji funkcjonalnych i technicznych,

  • identyfikacja i dokumentowanie przepływów pracy oraz przypadków użycia,

  • tworzenie i aktualizacja diagramów procesów biznesowych,

  • analiza istniejących procesów i proponowanie usprawnień,

  • przygotowywanie scenariuszy testowych i przeprowadzanie testów akceptacyjnych,

  • walidacja, czy rozwiązania spełniają wymagania biznesowe,

  • przygotowywanie dokumentacji użytkownika i materiałów szkoleniowych,

  • prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych,

  • monitorowanie wdrożonych rozwiązań i raportowanie wyników.

Nasze wymagania

  • min. 3 lata doświadczenia w analizie i modelowaniu procesów biznesowych,
  • doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania wymaganiami, takimi jak Jira, Confluence, Trello,
  • znajomość technik modelowania procesów biznesowych (BPMN, UML),
  • umiejętność tworzenia diagramów przepływu pracy, opisów przypadków użycia, historyjek użytkownika,
  • znajomość technik facylitacji spotkań i pozyskiwania wymagań, 
  • znajomość SQL i narzędzi do analizy danych (np. Excel, Power BI),
  • zdolność do analizy i interpretacji danych biznesowych,
  • umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów oraz optymalizacji procesów biznesowych,
  • zdolność do pracy w zespole oraz współpracy z różnymi działami firmy.

Mile widziane

  • znajomość założeń BABOK, 
  • doświadczenie w opisywaniu procesów F&R.

To oferujemy

  • umowa o prace lub umowa B2B w zależności od preferencji,
  • możliwość hybrydowej w wymiarze 2:3 (3 dni w biurze),
  • możliwość skorzystania z pakietu 50% kosztów uzyskania przychodu, 
  • możliwość uczestnictwa w konferencjach Tribes,
  • przestrzeń do eksperymentowania,
  • współpracę opartą na wartościach. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność, 
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
  • przyjazną atmosferę,
  • catering w biurze,
  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych.
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Aplikuj

Benefity

Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa

Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila

Szkolenia i rozwój zawodowy

Szkolenia i rozwój zawodowy

Pakiet socjalny, pakiet sportowy

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Prywatna opieka medyczna

Prywatna opieka medyczna

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty kulinarne...

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty

Sprawdź wszystkie nasze benefity!