Customer Experience Specialist
Twój zakres obowiązków
współpraca z zespołem zarządzającym w celu opracowywania strategii Customer Experience i implementacji działań mających na celu poprawę doświadczenia klienta,
monitorowanie i analiza danych dotyczących interakcji klientów w celu identyfikacji trendów, obszarów do poprawy i możliwości usprawnienia procesów,
współpraca z działami sprzedaży, marketingu, działem technicznym itp., aby zapewnić spójne i efektywne doświadczenie klienta na wszystkich etapach podróży klienta,
wnioskowanie o usprawnienia procesów obsługi klienta i wdrażanie inicjatyw mających na celu zwiększenie efektywności i satysfakcji klienta.
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe,
doświadczenie we współtworzeniu Standardu Obsługi Klienta min. 2 lata - warunek konieczny,
doświadczenie w obszarze obsługi klienta, zarządzania relacjami z klientami lub dziedzin pokrewnych w dziale obsługi klienta lub dziale sprzedaży,
orientacja na klienta oraz dążenie do zapewnienia pozytywnego doświadczenia klienta na każdym etapie interakcji z firmą.
to oferujemy
- umowę o pracę,
- współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
- możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
- darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski),
- największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych,
- pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne,
- wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.
Benefity
Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa
Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila
Szkolenia i rozwój zawodowy
Pakiet socjalny, pakiet sportowy
Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci
Prywatna opieka medyczna
Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty