Stanowisko:
Specjalista ds. Customer Experience
Twój zakres obowiązków
- monitorowanie opinii i potrzeb Klientów, zbieranie informacji zwrotnej oraz proponowanie usprawnień, które podniosą poziom satysfakcji Klienta e-commerce,
- identyfikowanie obszarów do poprawy i wdrażanie działań zwiększających wygodę i satysfakcję użytkowników,
- tworzenie automatycznych wiadomości, personalizacja komunikacji do Klienta,
- praca nad nowymi funkcjami, procesami i usprawnieniami, które pozytywnie wpłyną na doświadczenia zakupowe,
- współpraca z wewnętrznymi zespołami w celu realizacji projektów,
- śledzenie i raportowanie kluczowych wskaźników dotyczących satysfakcji Klienta.
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży/marketingu, preferowany obszar E-commerce (min. 2-3 lata),
- doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru CX,
- umiejętności analityczne, które pozwolą określić największe problemy Klienta,
- znajomość narzędzi służących do zbierania i analizowania opinii użytkowników (np. SentiOne, Brand24),
- umiejętność projektowania i optymalizowania Customer Journey,
- znajomość trendów w e-commerce oraz najlepszych praktyk w zakresie UX/UI,
- znajomość języka angielskiego (min.B2),
- zorientowanie na potrzeby Klienta,
- umiejętności komunikacyjne.
Mile widziane
- ukończone studia wyższe z zakresu marketingu i/lub zarządzania,
- znajomość narzędzi Marketing Automation.
To oferujemy
- umowę o pracę,
- współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
- możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
- darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski),
- największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych,
- pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne,
- wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Benefity
Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa
Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila
Szkolenia i rozwój zawodowy
Pakiet socjalny, pakiet sportowy
Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci
Prywatna opieka medyczna
Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty