Stanowisko:

Specjalista ds. Customer Experience

Twój zakres obowiązków

  • monitorowanie opinii i potrzeb Klientów, zbieranie informacji zwrotnej oraz proponowanie usprawnień, które podniosą poziom satysfakcji Klienta e-commerce,
  • identyfikowanie obszarów do poprawy i wdrażanie działań zwiększających wygodę i satysfakcję użytkowników,
  • tworzenie automatycznych wiadomości, personalizacja komunikacji do Klienta,
  • praca nad nowymi funkcjami, procesami i usprawnieniami, które pozytywnie wpłyną na doświadczenia zakupowe,
  • współpraca z wewnętrznymi zespołami w celu realizacji projektów,
  • śledzenie i raportowanie kluczowych wskaźników dotyczących satysfakcji Klienta.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży/marketingu, preferowany obszar E-commerce (min. 2-3 lata),
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru CX,
  • umiejętności analityczne, które pozwolą określić największe problemy Klienta,
  • znajomość narzędzi służących do zbierania i analizowania opinii użytkowników (np. SentiOne, Brand24),
  • umiejętność projektowania i optymalizowania Customer Journey,
  • znajomość trendów w e-commerce oraz najlepszych praktyk w zakresie UX/UI,
  • znajomość języka angielskiego (min.B2),
  • zorientowanie na potrzeby Klienta,
  • umiejętności komunikacyjne.

Mile widziane

  • ukończone studia wyższe z zakresu marketingu i/lub zarządzania,
  • znajomość narzędzi Marketing Automation.

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych), 
  • darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski), 
  • największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych, 
  • pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne, 
  • wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Aplikuj

Benefity

Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa

Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila

Szkolenia i rozwój zawodowy

Szkolenia i rozwój zawodowy

Pakiet socjalny, pakiet sportowy

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Prywatna opieka medyczna

Prywatna opieka medyczna

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty kulinarne...

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty

Sprawdź wszystkie nasze benefity!