Nowa misja Rossmanna: Inspirujemy, wspieramy, pomagamy innym kochać siebie na co dzień.

Nowa misja Rossmanna: Inspirujemy, wspieramy, pomagamy innym kochać siebie na co dzień.

Każdego dnia, kiedy patrzysz w lustro dostrzegasz wszystko - blizny z dzieciństwa, drobne zmarszczki od wzruszeń i te od szczęśliwych momentów. Warto traktować swoje ciało w czuły sposób, zatroszczyć się i... pokochać. Po prostu. Zatrzymaj się, zauważ, poczuj. Twój moment w łazience to więcej niż pielęgnacja – przekonuje w filmie prezentującym nową misję firmy Rossmann Maja Ostaszewska.
TechMinds – weź udział w konkursie i wygraj specjalne granty!

TechMinds – weź udział w konkursie i wygraj specjalne granty!

Już tylko do 16 lutego uczniowie szkół podstawowych, średnich oraz studenci mogą zgłaszać się do trzeciej edycji konkursu Tech Minds, którego organizatorem jest PwC Polska.
Rossmann jedną z najsilniejszych marek w Polsce

Rossmann jedną z najsilniejszych marek w Polsce

Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Z indeksu YouGov BrandIndex wynika, że w 2023 roku Rossmann był drugim najbardziej rozpoznawalnym brandem wśród Polaków. Pierwsze miejsce zajęło Allegro, a trzeci był Lidl.
Trzecia edycja Hostera za nami.

Trzecia edycja Hostera za nami.

Hoster to program rozwojowy, który przygotowuje Asystentów Klienta Drogerii do roli Kierownika Drogerii. Rozwija kompetencje uczestników w oparciu o postawy charakteryzujące dobrego gospodarza drogerii.
Rozmowy pod znakiem Centaura

Rozmowy pod znakiem Centaura

To było największe spotkanie pracowników Rossmanna w historii firmy. Blisko 3 tysiące osób wzięło udział w zorganizowanej w dn. 18 – 19 stycznia 2024 konferencji pn. „Rozmowy pod znakiem Centaura”.