Ogólnofirmowy program rozwojowy Misja Rozwój 4.0 nabrał tempa!

Ogólnofirmowy program rozwojowy Misja Rozwój 4.0 nabrał tempa!

Za nami kolejny cykl warsztatów, tym razem z zakresu zwinności adaptacyjnej, w ramach czwartej edycji naszego wyjątkowego programu rozwojowego Misja Rozwój.
Prezes Rossmanna wyróżniony medalem z okazji urodzin Łodzi

Prezes Rossmanna wyróżniony medalem z okazji urodzin Łodzi

Marcin Grabara, prezes zarządu Rossmann SDP sp. z o.o., został uhonorowany przez Urząd Miasta Łodzi medalem wydanym z okazji 600. urodzin Łodzi. Wśród nagrodzonych znaleźli się: społecznicy, menedżerowie, działacze sportowi, dziennikarze, lekarze oraz przedstawiciele świata nauki.
Piotr Kiszkiel, Dyrektor Centrum Informatycznego Rossmanna w kapitule konkursu Tech Minds.

Piotr Kiszkiel, Dyrektor Centrum Informatycznego Rossmanna w kapitule konkursu Tech Minds.

Miło nam poinformować, że Piotr Kiszkiel, Dyrektor Centrum Informatycznego Rossmanna, już po raz trzeci zasiada w kapitule konkursu Tech Minds.
TM to wyjątkowe przedsięwzięcie, w którym nauka spotyka się z technologią, tworząc przestrzeń dla twórczych projektów edukacyjnych. Celem konkursu jest zachęcenie młodych ludzi do wykorzystywania technologii , tak by ułatwiała zdobywanie wiedzy lub wpływała na poprawę relacji w środowisku szkolnym, czy akademickim.
Misja Rozwój wystartowała po raz czwarty!

Misja Rozwój wystartowała po raz czwarty!

„Powiedz mi, to zapomnę, naucz mnie, to może zapamiętam. Zaangażuj mnie, to się nauczę” -  słowa B. Franklina przyświecają nam w realizacji naszego ogólnofirmowego programu rozwojowego od pierwszej jego edycji.
Nie inaczej było w tym roku.
 15 listopada zainaugurowaliśmy Misję Rozwój 4.0, której celem jest rozwój kompetencji naszych pracowników, wzmocnienie ich w roli jaką pełnią oraz przygotowanie do przyszłych wyzwań zawodowych.
Rossmann wśród najsilniejszych marek

Rossmann wśród najsilniejszych marek

Kolejny raz nasza firma otrzymała prestiżowy tytułu Superbrands. To wyróżnienie, którym poszczycić się mogą najsilniejsze marki w Polsce.
Statuetki Superbrands przyznawane są od 17 lat. Aby znaleźć się w elitarnym gronie, pretendujące do niego marki muszą cieszyć się uznaniem konsumentów, którzy określają ich wartość w profesjonalnych badaniach opinii.