Klienci cenią w Rossmannie rozwój technologiczny oraz obsługę

Klienci cenią w Rossmannie rozwój technologiczny oraz obsługę

Klienci cenią w Rossmannie rozwój technologiczny oraz obsługę 💬

Rossmann otrzymał aż trzy nagrody 🏆 w konkursie „Retail Champion of The Year 2025”. Tym razem wyróżniono nas: za najlepszą obsługę, rozwój technologiczny oraz najwyższy wskaźnik Net Promoter Score 📊 – jest to narzędzie mierzące lojalność klientów. Zwycięzców wyłoniono na podstawie badania konsumenckiego, w którym wzięło udział ponad 3 tys. klientów.
W badaniu YouGov wzięło udział 3,2 tys. ankietowanych, którzy 1 lub 2 dni wcześniej dokonali jakichkolwiek zakupów (lipiec – wrzesień 2025). Pod lupę wzięto zakupy w drogeriach i sklepach 21 sprzedawców detalicznych w Polsce.

W badaniu posłużono się wskaźnikiem Net Promoter Score 📈, czyli narzędziem mierzącym lojalność klientów. Ankietowani określali swój stosunek do danej marki w 30 różnych wymiarach, za każdym razem odpowiadali też na pytanie: czy polecają zakupy w danej firmie (w skali od 1 do 10) oraz dlaczego je polecają 💬

Rossmann otrzymał tytuł „Mistrza w obsłudze klienta” 🥇. Tutaj ankietowani wskazywali dwa główne powody: drogeria dba o czystość (88 proc.), a zakupy w Rossmannie są przyjemne (85 proc.).

Statuetkę w kategorii „Mistrza technologii” 🏅 przyznano nam za dostępność kas samoobsługowych (to doceniło 77 proc. ankietowanych).
Trzecią nagrodę 🏆 przyznano za najwyższy współczynnik Net Promoter Score 📊 – 66 p.p. Ex aequo 1. miejsce zajęliśmy wspólnie ze sklepami Action.

Wróć do listy