Stanowisko:

Customer Operations Specialist

Twój zakres obowiązków

  • koordynowanie zespołów wewnętrznych w celu przygotowania komunikacji do drogerii,

  • identyfikowanie i analizowanie problemów zgłaszanych przez drogerie,
  • opracowywanie skutecznych rozwiązań i wprowadzanie usprawnień w procesach wewnętrznych,
  • współpraca z różnymi działami wewnętrznymi, takimi jak zakup, marketing, sprzedaż w celu zagwarantowania spójności działań i osiągnięcia celów operacyjnych,
  • tworzenie raportów dotyczących wskaźników obsługi klienta, takich jak satysfakcja klienta, czy lojalność,
  • analiza danych i proponowanie działań usprawniających na podstawie zebranych informacji,
  • proponowanie sugestii i wdrożeń usprawnień mających na celu zwiększenie efektywności obsługi klienta.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy w segmencie retail - min. 2 lata,

  • doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub innych dziedzin związanych z operacjami klienta,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • znajomość zasad obsługi klienta i zdolność do radzenia sobie z różnymi sytuacjami klientów, w tym również w trudnych sytuacjach,
  • zdolność do szybkiego identyfikowania problemów i proaktywne podejście do ich rozwiązywania,
  • zdolność do efektywnej współpracy z różnymi działami wewnętrznymi, takimi jak marketing, zakup, logistyka, sprzedaż.

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych), 
  • darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski), 
  • największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych, 
  • pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne, 
  • wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
AplikujPoleć kandydata
Benefity
Kolorowe
Wakacje
Kolorowe Wakacje
Wypoczynek dla pracowników wychowujących dzieci z m. in. spektrum autyzmu czy zespołem downa w ośrodku rehabilitacyjnym
Strefa
PeopleCare
Strefa PeopleCare
Dostęp do platform wellbeingowych, wizyty ze specjalistami z zakresu psychoterapii, wskazówki prawne/finansowe.
Wsparcie
rzeczowe
Wsparcie rzeczowe
Bezzwrotne wsparcie w postaci produktów higienicznych dla pracowników, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej
Wsparcie
finansowe
Wsparcie finansowe
Dodatkowy zastrzyk gotówki w okresie jesienno-zimowym dla każdego pracownika
Pakiet
kultura
Pakiet kultura
Tańszy dostęp m.in: do Netflixa, Spotify, Świata książki, Xbox czy Empik GO MAX