Stanowisko:
Kierownik Projektu - adaptacja i remonty lokali handlowych (woj. wielkopolskie)
Miejsce pracy: województwo wielkopolskie
Twój zakres obowiązków
analiza potencjalnych lokali pod kątem ich przydatności do adaptacji na cele handlowe, uwzględniając aspekty takie jak rozmiar, lokalizacja, infrastruktura, oraz przepisy i standardy branżowe,
- aktywne uczestnictwo i nadzór nad etapem przygotowania niezbędnej dokumentacji projektowej, włączając w to współpracę z architektami, inżynierami oraz innymi specjalistami, aby zapewnić zgodność z wymaganiami oraz wysoką jakość projektu,
- dokładna analiza kosztów związanych z adaptacją lokali na cele handlowe, wraz z przygotowaniem budżetu uwzględniającego wszystkie niezbędne wydatki, takie jak koszty remontu, materiały budowlane, wyposażenia oraz inne opłaty i podatki,
- koordynacja procesu uzyskiwania niezbędnych zgód, pozwoleń oraz zezwoleń administracyjnych zgodnie z lokalnymi przepisami i regulacjami, zapewniając zgodność z prawem oraz legalność działań adaptacyjnych: monitorowanie i nadzór nad postępem prac adaptacyjnych, włączając w to koordynację działań różnych podwykonawców oraz zapewnienie zgodności z wytycznymi projektowymi i harmonogramem prac,
- angażowanie się w projekty modernizacyjne i rozwojowe prowadzone wewnątrz firmy, obejmujące zarówno analizę potrzeb, opracowanie koncepcji, jak i aktywne uczestnictwo w procesie realizacji, mające na celu efektywny rozwój biznesu oraz dostosowanie się do zmieniających się potrzeb rynku.
Nasze wymagania
warunek konieczny: doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie zarządzania procesem adaptacji powierzchni sklepowych (min. 3 lata),
- uprawnienia budowlane wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie,
- biegła znajomość Prawa Budowlanego oraz przepisów wykonawczych z zakresu budownictwa i planowania przestrzennego,
- gotowość do pracy w delegacji,
- znajomość rynku wykonawców nieruchomości komercyjnych,
- ukierunkowanie na osiąganie celów, umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność i decyzyjność,
- samodyscyplina i umiejętność organizacji czasu pracy,
- prawo jazdy kat. B (codzienna praktyka),
- znajomość środowiska MS Office,
- znajomość programów typu AutoCad, GstarCad.
To oferujemy
- umowę o pracę,
- narzędzia niezbędne na stanowisku: telefon, laptop i samochód służbowy,
- współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
- możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
- darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski),
- największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych,
- pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne,
- wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.
Lokalizacja:
Poznań, woj. wielkopolskie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Benefity
Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa
Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila
Szkolenia i rozwój zawodowy
Pakiet socjalny, pakiet sportowy
Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci
Prywatna opieka medyczna
Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty