Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa klientów (pisemna i telefoniczna) w zakresie zapytań, reklamacji, opinii,
- budowanie relacji z klientami,
- aktywne rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów,
- proponowanie rozwiązań poprawiających jakość obsługi,
- praca z systemami i narzędziami do obsługi klienta,
- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi,
- realizacja celów związanych z jakością obsługi i satysfakcją klienta.
Nasze wymagania
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (w godz. 8-16, 9-17,10-18) oraz w soboty,
- umiejętnośc pracy w zespole,
- skuteczna komunikacja,
- empatia i rozumienie potrzeb klienta,
- radzenie sobie w sytuacjach stresowych,
- dbałość o stylistykę i poprawność językową tworzonych treści,
- dobra organizacja - umiejętność skutecznego zarządzania czasem, zadaniami i zasobami,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- wysoka kultura osobista,
- dobra znajomośc pakietu Office.
To oferujemy
- umowę o pracę,
- współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
- możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
- darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski),
- największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych,
- pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne,
- wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.
Lokalizacja:
Łódź, Traktorowa 141/143, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Benefity
Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa
Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila
Szkolenia i rozwój zawodowy
Pakiet socjalny, pakiet sportowy
Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci
Prywatna opieka medyczna
Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty