Stanowisko:

Stażysta w Dziale MarTech&Media

Twój zakres obowiązków

  • audyt zdarzeń z aplikacji mobilnej oraz tworzenie dokumentacji,

  • wsparcie zespołu Marketing Automation w analizie zdarzeń, zgłaszaniu błędów, utrzymaniu spójności pomiędzy platformami, testowaniu aplikacji mobilnej,
  • współtworzenie i wdrażanie kampanii w narzędziu do automatyzacji marketingu (Synerise),
  • przeprowadzanie testów A/B,
  • monitorowanie oraz dbanie o optymalizację istniejących kampanii/automatyzacji,
  • zarządzanie, segmentowanie i aktualizacja baz użytkowników,
  • ścisła współpraca z dostawcą rozwiązania Marketing Automation oraz wewnętrznymi zespołami (Analityka Danych, UX/UI, Product management, Paid Media, Retail Media, Zarządzanie Procesami, Content, IT).

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów,

  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • zaangażowanie oraz chęć uczenia się nowych umiejętności,
  • zdolności analityczne,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • skrupulatność.

To oferujemy

  • dopłatę do posiłków na firmowej stołówce,
  • bezpłatny dostęp do platformy językowej e-Tutor,
  • płatne dni wolne w miesiącu,
  • szansę zdobycia cennego doświadczenia,
  • praktyczną naukę pod okiem profesjonalistów.
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Wymiar etatu:
Pełny etat
Aplikuj