Stanowisko:
Stażysta w Dziale MarTech&Media
Twój zakres obowiązków
audyt zdarzeń z aplikacji mobilnej oraz tworzenie dokumentacji,
- wsparcie zespołu Marketing Automation w analizie zdarzeń, zgłaszaniu błędów, utrzymaniu spójności pomiędzy platformami, testowaniu aplikacji mobilnej,
- współtworzenie i wdrażanie kampanii w narzędziu do automatyzacji marketingu (Synerise),
- przeprowadzanie testów A/B,
- monitorowanie oraz dbanie o optymalizację istniejących kampanii/automatyzacji,
- zarządzanie, segmentowanie i aktualizacja baz użytkowników,
- ścisła współpraca z dostawcą rozwiązania Marketing Automation oraz wewnętrznymi zespołami (Analityka Danych, UX/UI, Product management, Paid Media, Retail Media, Zarządzanie Procesami, Content, IT).
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- zaangażowanie oraz chęć uczenia się nowych umiejętności,
- zdolności analityczne,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- skrupulatność.
To oferujemy
- dopłatę do posiłków na firmowej stołówce,
- bezpłatny dostęp do platformy językowej e-Tutor,
- płatne dni wolne w miesiącu,
- szansę zdobycia cennego doświadczenia,
- praktyczną naukę pod okiem profesjonalistów.
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Wymiar etatu:
Pełny etat