Klienci zdecydowali: Zakupy najlepiej robi się w Rossmannie.
Rossmann drugi rok z rzędu otrzymał tytuł „Retail Champion”. Zwycięzcę, na podstawie badania konsumenckiego prestiżowego instytutu GfK Polonia, ogłoszono we wtorek podczas European Circular Retail Congress.
W swoich badaniach GfK Polonia zastosowało Net Promoter Score, czyli narzędzie mierzące lojalność klientów oraz badanie , w którym ankietowani odpowiadali na pytania: czy polecają zakupy w danej firmie (w skali od 1 do 10) oraz dlaczego je polecają?
Co zdecydowało o sukcesie Rossmanna w oczach klientów? Satysfakcja z zakupów, ciekawy asortyment i wysoki poziom obsługi – to argumenty, które przeważyły. Klienci docenili także rabaty i spersonalizowane oferty, które daje im uczestnictwo w Klubie Rossmann. Ponadto Polacy wysoko ocenili nowe technologie Rossmanna: aplikację mobilną Rossmann PL, drogerię internetową oraz rozwiązania w drogeriach stacjonarnych (np. kasy samoobsługowe).
Pozostałe wyróżnienia wręczono w kategoriach: „Healthy Food Champion”, „Outstanding Customer Experience”, „Best Loyalty Program”, „Excellence in Technology” i „Localness Champion”.
Nagrody wręczono podczas uroczystej gali zorganizowanej przez European Conferences United, która odbyła się 3 października w Polonia Palace Hotel w Warszawie. Pomysłodawcą gali jest spółka European Conferences United, która stara się przyciągać zagranicznych inwestorów.
#Rossmann
#RetailChampion