Stanowisko:
Specjalista ds. Kreacji Contentu (copywriter/creative) (M/K)
Twój zakres obowiązków
- wymyślanie, tworzenie, rozwijanie i prezentowanie konceptów kampanii dedykowanych marce (koncepty podparte insightem, ideą kreatywną i świadomością egzekucyjną),
- ocena wykonalności pomysłu i prowadzenia procesu z agencją,
- przygotowywanie briefów kreatywnych, produkcyjnych,
- dbanie o spójność z Brand Identity w kreowanych ideach, pomysłach,
- dbanie o spójność kampanii we wszystkich kanałach komunikacji,
- współpraca w ramach zespołu Kreatywnego, współpraca z działami wewnętrznymi, agencjami, domami produkcyjnymi i postprodukcją,
- analiza trendów w reklamie i proaktywna praca z pomysłami,
- dbanie o spójność kampanii ze strategią i misją we wszystkich kanałach komunikacji.
Nasze wymagania
- doświadczenie w reklamie/copywritingu w polskich warunkach rynkowych (mile widziany retail/beauty), minimum: 3 lata,
- wykształcenie kierunkowe lub w trakcie lub doświadczenie w pracy w agencji kreatywnej,
- umiejętność tworzenia scenariuszy reklamowych oraz VO,
- głowa pełna pomysłów: kreatywność i umiejętność tworzenia spójnych konceptów,
- wysoka umiejętność i sprawność w posługiwaniu się językiem polskim,
- wysoka kultura osobista, poczucie humoru i otwartość na innych,
- bardzo pozytywne podejście do pracy zespołowej, wysokie umiejętności komunikacyjne i współpraca z zespołami projektowymi,
- znajomość tropów kulturowych w szerokim zakresie: literatura, muzyka, film, artpop,
- umiejętność pracy z insightami, badaniami,
- umiejętność strukturyzowania treści, prezentacji konceptów w krótki, logiczny sposób,
- umiejętność tworzenia moodboardów, prostego ilustrowania konceptów przykładami (w tym umiejętność odpowiedzialnego korzystania z narzędzi AI i referencji),
- wiedza z podstaw marketingu, social mediów, trendów, ekonomii behawioralnej, doświadczenia klienta, chęć uczenia się i dzielenia wiedzą i doświadczeniem z innymi (mile widziana wiedza o retail),
- otwartość na zmiany, umiejętność pracy pod presją, z deadline’ami/harmonogramami, umiejętność dawania i przyjmowania feedbacku,
- gotowość do pracy stacjonarnej w Łodzi (model hybrydowy).
Mile widziane
- podstawowe doświadczenie z Figma,
- praca z prostymi programami montażowymi typu CapCut.
To oferujemy
- umowę o pracę,
- współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
- możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
- darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski),
- największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych,
- pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne,
- wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat





