Stanowisko:

Specjalista ds. Kreacji Contentu (copywriter/creative) (M/K)

Twój zakres obowiązków 

  • wymyślanie, tworzenie, rozwijanie i prezentowanie konceptów kampanii dedykowanych marce (koncepty podparte insightem, ideą kreatywną i świadomością egzekucyjną),
  • ocena wykonalności pomysłu i prowadzenia procesu z agencją, 
  • przygotowywanie briefów kreatywnych, produkcyjnych,  
  • dbanie o spójność z Brand Identity w kreowanych ideach, pomysłach, 
  • dbanie o spójność kampanii we wszystkich kanałach komunikacji, 
  • współpraca w ramach zespołu Kreatywnego, współpraca z działami wewnętrznymi, agencjami, domami produkcyjnymi i postprodukcją, 
  • analiza trendów w reklamie i proaktywna praca z pomysłami, 
  • dbanie o spójność kampanii ze strategią i misją we wszystkich kanałach komunikacji.

Nasze wymagania 

  • doświadczenie w reklamie/copywritingu w polskich warunkach rynkowych (mile widziany retail/beauty), minimum: 3 lata, 
  • wykształcenie kierunkowe lub w trakcie lub doświadczenie w pracy w agencji kreatywnej, 
  • umiejętność tworzenia scenariuszy reklamowych oraz VO, 
  • głowa pełna pomysłów: kreatywność i umiejętność tworzenia spójnych konceptów, 
  • wysoka umiejętność i sprawność w posługiwaniu się językiem polskim,  
  • wysoka kultura osobista, poczucie humoru i otwartość na innych, 
  • bardzo pozytywne podejście do pracy zespołowej, wysokie umiejętności komunikacyjne i współpraca z zespołami projektowymi, 
  • znajomość tropów kulturowych w szerokim zakresie: literatura, muzyka, film, artpop, 
  • umiejętność pracy z insightami, badaniami, 
  • umiejętność strukturyzowania treści, prezentacji konceptów w krótki, logiczny sposób, 
  • umiejętność tworzenia moodboardów, prostego ilustrowania konceptów przykładami (w tym umiejętność odpowiedzialnego korzystania z narzędzi AI i referencji), 
  • wiedza z podstaw marketingu, social mediów, trendów, ekonomii behawioralnej, doświadczenia klienta, chęć uczenia się i dzielenia wiedzą i doświadczeniem z innymi (mile widziana wiedza o retail), 
  • otwartość na zmiany, umiejętność pracy pod presją, z deadline’ami/harmonogramami, umiejętność dawania i przyjmowania feedbacku, 
  • gotowość do pracy stacjonarnej w Łodzi (model hybrydowy).

Mile widziane

  • podstawowe doświadczenie z Figma, 
  • praca z prostymi programami montażowymi typu CapCut. 

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
  • darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski),
  • największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych,
  • pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne,
  • wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.

 

Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Aplikuj