UX Researcher
Dołącz do naszego zespołu i wspieraj rozwój innowacyjnych produktów cyfrowych w szybko rosnącej branży retail.
Jako UX Researcher będziesz realnie wpływać na kształtowanie doświadczeń użytkowników w obszarze digital - prowadząc badania, analizując potrzeby i przekładając insighty na konkretne rekomendacje we współpracy z zespołami projektowymi i analitycznymi.
Jeśli masz doświadczenie w end-to-end projektach badawczych, łączysz dane jakościowe i ilościowe oraz potrafisz klarownie prezentować wnioski interesariuszom - aplikuj i twórz z nami najlepsze doświadczenia klientów.
Twój zakres obowiązków
samodzielne planowanie i realizowanie badań UX: identyfikacja potrzeb, dobór i przygotowanie narzędzi, rekrutacja uczestników, prowadzenie badań, analiza oraz prezentacja wyników,
ścisła współpraca z zespołem analityki online,
współpraca z zespołem projektowym i właścicielami obszarów w celu określania potencjału oraz potrzeb badawczych,
wspólne tworzenie, rozwijanie i usprawnianie procesów badawczych w organizacji,
aktywna komunikacja i wymiana wiedzy między zespołami, budowanie świadomości projektowo-badawczej,
jasne i skuteczne przedstawianie wyników badań oraz insightów o użytkownikach,
udział w życiu produktu na każdym etapie jego rozwoju, w tym proaktywne monitorowanie potrzeb użytkowników,
korzystanie z danych wewnętrznych i zewnętrznych w celu budowania holistycznego obrazu potrzeb klientów; praca z miernikami UX,
testowanie pomysłów i technologii, zarówno online, jak i offline,
współpraca z agencjami badawczymi,
codzienna praca z narzędziami: Figma, Microsoft Office, Miro, CUX.
Nasze wymagania
minimum 2-3 lata doświadczenia w badaniach UX, w tym samodzielne prowadzenie end-to-end projektów badawczych,
znajomość narzędzi do testów UX online,
doświadczenie w bliskiej współpracy z zespołami biznesowymi,
umiejętność tworzenia briefów badawczych (również dla agencji zewnętrznych),
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, szczególnie w zakresie prezentowania wyników oraz dostosowywania informacji do różnych grup interesariuszy,
doświadczenie w pracy nad produktami multiplatformowymi (WWW, aplikacje mobilne, kioski itp.),
umiejętność łączenia danych jakościowych i ilościowych (wywiady, testy użyteczności, obserwacje, warsztaty kreatywne, dane behawioralne, ankiety itp.).
Mile widziane
doświadczenie w definiowaniu i wdrażaniu mierników UX,
wykształcenie lub wiedza z zakresu psychologii, socjologii, kognitywistyki lub badań rynku,
podstawowa znajomość analityki online, wspierająca współpracę z zespołami analitycznymi,
kompetencje w zakresie UX writingu i badań treści,
praca przy produktach in-house,
doświadczenie w sektorze e-commerce,
udział w projektach związanych z analizą WCAG 2.2 lub wdrażaniem dostępności w organizacji.
To oferujemy
umowę o pracę,
możliwość pracy zdalnej 2 dni w tygodniu,
współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski),
największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych,
pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne,
wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.





