Stanowisko:

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Twój zakres obowiązków

  • koordynacja procesu zawierania i aktualizowania umów najmu dla drogerii, w tym sporządzanie aneksów i porozumień,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z najmem lokali handlowych oraz dbanie o ich kompletność,
  • realizacja postanowień wynikających z umów najmu drogerii, w tym ustalanie warunków współpracy oraz prowadzenie rozliczeń finansowych,
  • weryfikacja i merytoryczna akceptacja dokumentów księgowych oraz kontrola kosztów związanych z funkcjonowaniem drogerii,
  • bieżąca współpraca z wynajmującymi i innymi kontrahentami obsługującymi drogerie, w tym wyjaśnianie kwestii spornych i uzupełnianie dokumentacji,
  • wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących lokali drogerii w wewnętrznych systemach firmy,
  • współpraca z pracownikami terenowymi, innymi działami oraz instytucjami administracji publicznej w zakresie administrowania umowami najmu drogerii,
  • wsparcie drogerii w rozwiązywaniu bieżących problemów operacyjnych związanych z najmem,
  • przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji dotyczących zarządzanych lokalizacji,
  • organizacja i udział w spotkaniach zespołowych oraz projektowych w Centrali w Łodzi.

Nasze wymagania

  • doświadczenie zawodowe w obszarze administrowania umowami najmu nieruchomości komercyjnych (mile widziane w firmach retail),
  • mile widziane wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów,
  • gotowość do odbywania okazjonalnych podróży służbowych do Centrali w Łodzi,
  • dokładność, rzetelność i samodzielność w wykonywaniu zadań,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi interesariuszami,
  • otwartość na zmiany oraz gotowość do angażowania się w rozwiązywanie bieżących problemów,
  • inicjatywa, elastyczność i zdolność proponowania praktycznych, także niestandardowych rozwiązań,
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
  • darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski),
  • największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych,
  • pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne,
  • wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.

Lokalizacja:
Warszawa, woj. mazowieckie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Aplikuj