Stanowisko:

Specjalista ds. Koordynacji Produkcji Contentu

Twój zakres obowiązków

  • planowanie i koordynowanie działań marketingowych oraz produkcji contentu w ramach kampanii i projektów komunikacyjnych,
  • tworzenie harmonogramów i ścieżek akceptacji dla materiałów marketingowych,
  • organizacja pracy zespołów projektowych: przydzielanie zadań, monitorowanie postępów, prowadzenie statusów i spotkań planistycznych,
  • współpraca z zespołami wewnętrznymi (kreatywnym, mediowym, contentowym, produkcyjnym) oraz partnerami zewnętrznymi (agencje, domy mediowe, domy produkcyjne),
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji między wszystkimi uczestnikami procesu,
  • wdrażanie i egzekwowanie standardów pracy (briefy, checklisty, szablony) oraz narzędzi do zarządzania projektami i recenzji plików,
  • agregowanie danych i materiałów niezbędnych do produkcji oraz przekazywanie gotowych plików do wydawców i archiwum,
  • monitorowanie efektywności procesów produkcyjnych i identyfikowanie obszarów do usprawnień (np. skracanie czasu akceptacji, redukcja iteracji),
  • wspieranie transformacji zespołu poprzez wdrażanie narzędzi AI, automatyzację i optymalizację zasobów.

Nasze wymagania

  • doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem,
  • umiejętność pracy z wieloma interesariuszami (zespoły wewnętrzne, agencje, domy mediowe),
  • komunikatywność i umiejętność prowadzenia spotkań projektowych,
  • samodzielność, dokładność i proaktywność w rozwiązywaniu problemów,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku,
  • dobra znajomość pakietu MS Office/Google Workspace (szczególnie Excel/Sheets i PowerPoint/Slides),
  • mile widziana umiejętność tworzenia harmonogramów, briefów, checklist i dokumentacji projektowej.

Mile widziane

  • Doświadczenie Zawodowe: nie wymagane
  • Wykształcenie: wyższe

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
  • darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski),
  • największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych,
  • pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne,
  • wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.

Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Aplikuj
Benefity
Kolorowe
Wakacje
Kolorowe Wakacje
Wypoczynek dla pracowników wychowujących dzieci z m. in. spektrum autyzmu czy zespołem downa w ośrodku rehabilitacyjnym
Strefa
PeopleCare
Strefa PeopleCare
Dostęp do platform wellbeingowych, wizyty ze specjalistami z zakresu psychoterapii, wskazówki prawne/finansowe.
Wsparcie
rzeczowe
Wsparcie rzeczowe
Bezzwrotne wsparcie w postaci produktów higienicznych dla pracowników, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej
Wsparcie
finansowe
Wsparcie finansowe
Dodatkowy zastrzyk gotówki w okresie jesienno-zimowym dla każdego pracownika
Pakiet
kultura
Pakiet kultura
Tańszy dostęp m.in: do Netflixa, Spotify, Świata książki, Xbox czy Empik GO MAX