Stanowisko:

Kierownik Sekcji Owned Media & Digital Campaigns

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za planowanie oraz wdrażanie strategii komunikacyjnej w aplikacji mobilnej Rossmann PL oraz innych touchpointach digitalnych wraz z rekomendacją najlepszych i najbardziej efektywnych formatów,
  • odpowiedzialość za satysfakcję i zaangażowanie użytkowników w aplikacji mobilnej oraz w innych kanałach digitalowych Rossmanna,
  • zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Owned Media & Digital Campaigns, rozwój ich kompetencji i inspirowanie do poszukiwania nowych rozwiązań,
  • dbanie o najwyższą jakość treści w aplikacji oraz spójność komunikacji w ramach mediów własnych,
  • odpowiedzialność za strategię, rozwój i ulepszanie narzędzi wspierających prezentację ofert w aplikacji i w rozwiązaniach cyfrowych w drogeriach stacjonarnych,
  • definiowanie, monitorowanie i rozliczanie realizacji KPI kampanii i komunikacji w mediach własnych,
  • realizacja projektów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, innowacyjnych, wyróżniających aplikację Rossmann na tle rynku,
  • współpraca z agencjami i partnerami handlowymi przy kampaniach digitalowych,
  • współpraca z szerokim gronem interesariuszy – zespołami odpowiedzialnymi za rekomendacje i personalizację, monetyzację, rozwój funkcjonalności, UX/UI, kreację, analitykę, media płatne i innymi.

Nasze wymagania

  • doskonałe umiejętności komunikacyjne – potrafisz jasno i zwięźle tłumaczyć złożone zagadnienia,
  • silne zdolności organizacyjne, dynamizm i umiejętność wyznaczania priorytetów,
  • doświadczenie w tworzeniu lub zarządzaniu produktami cyfrowymi, kampaniami in-app i/lub digital,
  • wysokie kompetencje analityczne – potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i rekomendować działania,
  • doświadczenie w pracy z różnymi interesariuszami i umiejętność przekonywania do swoich rekomendacji,
  • zdolność do budowania i rozwijania zespołu,
  • znajomość logiki prezentacji treści i najlepszych praktyk w obszarze digital i komunikacji w mediach własnych,
  • umiejętności prezentacyjne i storytellingowe. 

Mile widziane

  • znajomość narzędzi MarTech (np. systemów do komunikacji in-app, CRM, marketing automation).

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • pracę w największej sieci drogeryjnej w Polsce, w dziale MarTech & Media rozwijającym jedną z najczęściej używanych aplikacji mobilnych w kraju,
  • realny wpływ na rozwój kanału digital i innowacyjne projekty wyróżniające Rossmann na rynku,
  • możliwość współpracy z ekspertami z obszarów: analityki, UX/UI, personalizacji, paid media i lojalności,
  • dużą przestrzeń na testowanie nowych rozwiązań i wdrażanie innowacji,
  • kulturę pracy opartą na otwartości, zaufaniu i współpracy.

Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Aplikuj
Benefity
Kolorowe
Wakacje
Kolorowe Wakacje
Wypoczynek dla pracowników wychowujących dzieci z m. in. spektrum autyzmu czy zespołem downa w ośrodku rehabilitacyjnym
Strefa
PeopleCare
Strefa PeopleCare
Dostęp do platform wellbeingowych, wizyty ze specjalistami z zakresu psychoterapii, wskazówki prawne/finansowe.
Wsparcie
rzeczowe
Wsparcie rzeczowe
Bezzwrotne wsparcie w postaci produktów higienicznych dla pracowników, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej
Wsparcie
finansowe
Wsparcie finansowe
Dodatkowy zastrzyk gotówki w okresie jesienno-zimowym dla każdego pracownika
Pakiet
kultura
Pakiet kultura
Tańszy dostęp m.in: do Netflixa, Spotify, Świata książki, Xbox czy Empik GO MAX