Stanowisko:
Kierownik Sekcji Owned Media & Digital Campaigns
Twój zakres obowiązków
- odpowiedzialność za planowanie oraz wdrażanie strategii komunikacyjnej w aplikacji mobilnej Rossmann PL oraz innych touchpointach digitalnych wraz z rekomendacją najlepszych i najbardziej efektywnych formatów,
- odpowiedzialość za satysfakcję i zaangażowanie użytkowników w aplikacji mobilnej oraz w innych kanałach digitalowych Rossmanna,
- zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Owned Media & Digital Campaigns, rozwój ich kompetencji i inspirowanie do poszukiwania nowych rozwiązań,
- dbanie o najwyższą jakość treści w aplikacji oraz spójność komunikacji w ramach mediów własnych,
- odpowiedzialność za strategię, rozwój i ulepszanie narzędzi wspierających prezentację ofert w aplikacji i w rozwiązaniach cyfrowych w drogeriach stacjonarnych,
- definiowanie, monitorowanie i rozliczanie realizacji KPI kampanii i komunikacji w mediach własnych,
- realizacja projektów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, innowacyjnych, wyróżniających aplikację Rossmann na tle rynku,
- współpraca z agencjami i partnerami handlowymi przy kampaniach digitalowych,
- współpraca z szerokim gronem interesariuszy – zespołami odpowiedzialnymi za rekomendacje i personalizację, monetyzację, rozwój funkcjonalności, UX/UI, kreację, analitykę, media płatne i innymi.
Nasze wymagania
- doskonałe umiejętności komunikacyjne – potrafisz jasno i zwięźle tłumaczyć złożone zagadnienia,
- silne zdolności organizacyjne, dynamizm i umiejętność wyznaczania priorytetów,
- doświadczenie w tworzeniu lub zarządzaniu produktami cyfrowymi, kampaniami in-app i/lub digital,
- wysokie kompetencje analityczne – potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i rekomendować działania,
- doświadczenie w pracy z różnymi interesariuszami i umiejętność przekonywania do swoich rekomendacji,
- zdolność do budowania i rozwijania zespołu,
- znajomość logiki prezentacji treści i najlepszych praktyk w obszarze digital i komunikacji w mediach własnych,
- umiejętności prezentacyjne i storytellingowe.
Mile widziane
- znajomość narzędzi MarTech (np. systemów do komunikacji in-app, CRM, marketing automation).
To oferujemy
- umowę o pracę,
- pracę w największej sieci drogeryjnej w Polsce, w dziale MarTech & Media rozwijającym jedną z najczęściej używanych aplikacji mobilnych w kraju,
- realny wpływ na rozwój kanału digital i innowacyjne projekty wyróżniające Rossmann na rynku,
- możliwość współpracy z ekspertami z obszarów: analityki, UX/UI, personalizacji, paid media i lojalności,
- dużą przestrzeń na testowanie nowych rozwiązań i wdrażanie innowacji,
- kulturę pracy opartą na otwartości, zaufaniu i współpracy.
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Benefity
Kolorowe
Wakacje
Wakacje
Wypoczynek dla pracowników wychowujących dzieci z m. in. spektrum autyzmu czy zespołem downa w ośrodku rehabilitacyjnym
Strefa
PeopleCare
PeopleCare
Dostęp do platform wellbeingowych, wizyty ze specjalistami z zakresu psychoterapii, wskazówki prawne/finansowe.
Wsparcie
rzeczowe
rzeczowe
Bezzwrotne wsparcie w postaci produktów higienicznych dla pracowników, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej
Wsparcie
finansowe
finansowe
Dodatkowy zastrzyk gotówki w okresie jesienno-zimowym dla każdego pracownika
Pakiet
kultura
kultura
Tańszy dostęp m.in: do Netflixa, Spotify, Świata książki, Xbox czy Empik GO MAX