Stanowisko:

Specjalista ds. Owned Media & Digital Campaigns

Twój zakres obowiązków

  • realizacja i optymalizacja kampanii komunikacyjnych w aplikacji mobilnej Rossmann PL oraz w innych touchpointach digitalowych,
  • dbanie o zaangażowanie i satysfakcję użytkowników aplikacji poprzez dobór odpowiednich formatów i treści,
  • współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za UX/UI, personalizację, analitykę, kreację, media płatne, retail media, a także z agencjami i partnerami handlowymi,
  • tworzenie i publikowanie treści w aplikacji, dbanie o ich jakość i spójność z komunikacją marki,
  • udział w projektach rozwoju narzędzi wspierających prezentację ofert i kampanii digitalowych, wyróżniających aplikację Rossmann na tle rynku,
  • monitorowanie wyników kampanii i komunikacji w mediach własnych, analiza danych oraz przygotowywanie rekomendacji w oparciu o KPI (m.in. CTR, retencja, zaangażowanie, konwersja),
  • będziesz współpracować z agencjami i partnerami handlowymi przy kampaniach digitalowych.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii digital/in-app/CRM lub w pracy przy produktach cyfrowych,
  • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne i współpracy z różnymi zespołami,
  • silne umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły,
  • znajomość trendów digital i logiki prezentacji treści w mediach własnych będzie dodatkowym atutem.

Mile widziane

  • znajomość narzędzi MarTech (np. systemów do komunikacji in-app, marketing automation).

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym,
  • pracę w największej sieci drogeryjnej w Polsce, w dziale MarTech & Media, rozwijającym jedną z najczęściej używanych aplikacji mobilnych w kraju,
  • realny wpływ na kształtowanie komunikacji w jednym z najbardziej innowacyjnych kanałów digital retail w Polsce,
  • współpracę z ekspertami z obszarów: analityki, UX/UI, personalizacji, paid media i lojalności,
  • możliwość rozwoju kompetencji w obszarze nowoczesnych narzędzi digital i MarTech,
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),
  • darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski),
  • największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych,
  • pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne,
  • wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity. 

Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar etatu:
Pełny etat
Aplikuj
Benefity
Kolorowe
Wakacje
Kolorowe Wakacje
Wypoczynek dla pracowników wychowujących dzieci z m. in. spektrum autyzmu czy zespołem downa w ośrodku rehabilitacyjnym
Strefa
PeopleCare
Strefa PeopleCare
Dostęp do platform wellbeingowych, wizyty ze specjalistami z zakresu psychoterapii, wskazówki prawne/finansowe.
Wsparcie
rzeczowe
Wsparcie rzeczowe
Bezzwrotne wsparcie w postaci produktów higienicznych dla pracowników, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej
Wsparcie
finansowe
Wsparcie finansowe
Dodatkowy zastrzyk gotówki w okresie jesienno-zimowym dla każdego pracownika
Pakiet
kultura
Pakiet kultura
Tańszy dostęp m.in: do Netflixa, Spotify, Świata książki, Xbox czy Empik GO MAX