Przyszłość należy do Rossmanna  

Przyszłość należy do Rossmanna  

Przyszłość należy do Rossmanna  

Emocje wywołane spotkaniem z okazji 30-lecia Rossmanna nie słabną, a my już pracujemy nad tym, aby w kolejnych latach nadal piastować pozycję lidera w swojej branży i mieć wiele kolejnych powodów do świętowania.  

Niezmiernie cieszymy się, że obchody naszego jubileuszu na polskim rynku uświetnili swą obecnością tak licznie przybyli przedstawiciele Rossmannowej rodziny z zagranicznych spółek naszej grupy: Dirk Rossmann, Alice Schardt-Rossmann, Raoul Roßmann, Daniel Rossmann, Carlotta Rossmann, Ed van de Weerd, Bert Verhoef, Nick Wickremesinghe, Michael Rybak, Peter Dreher, Antje König, Anke Schmidt, Michael Naujock, Uwe Matthäus, Oliver B., Karol Jakubek, László Flórián i Kornel Nemeth  

Dziękujemy, że w tak ważnym dla nas dniu byliście z nami. Był czas podziękowań, podsumowań i analiz. Teraz nastał idealny moment, aby podzielić się tym co planujemy dla naszych klientów w najbliższym czasie.

Naszymi ambicjami są:

- zagwarantowanie najlepszego wyboru produktów, w tym tysięcy nowości z Polski i świata, w najlepszych w stosunku do jakości cenach. Produkty ze znaczkiem NOWE to oczywiście nowości, w tym nowe marki, ale także kosmetyki z innowacyjnymi składami i/lub nowoczesnymi formułami. Natomiast symbolem MEGA wyróżniamy największe okazje.

-  służenie fachowymi informacjami o urodzie, higienie i zdrowiu nie tylko w naszych drogeriach, ale także na firmowym portalu, w mediach społecznościowych Rossmanna oraz  w magazynie Skarb.

- wspieranie decyzji zakupowych naszych klientów, m.in.:  poprzez oznaczanie wybranych produktów logiem „Wyjątkowy Produkt” (otrzymują go produkty wyróżniające się składem, formą aplikacji, innowacyjnością oraz najlepiej radzące sobie z potrzebami skóry dla której są dedykowane), czy „Czujesz Klimat?” (ten symbol ułatwia klientom przyjaźniejsze dla środowiska zakupy). Natomiast nasza inicjatywa „Czyściochowo” pomaga uczyć dzieci, także poprzez zabawę, dobrych nawyków higienicznych.

- dbanie o najwyższy komfort zakupów w drogeriach stacjonarnych i w sklepie internetowym.

- pozytywne doświadczenia zakupowe naszych klientów. Znakiem firmowym Rossmanna jest nasza inicjatywa „Uśmiech robi dzień dobry”. Od ponad dwóch lat zachęcamy do uśmiechu i życzliwości, by budować dobrą atmosferę i przyjazne relacje między klientami a personelem naszych drogerii. Rossmann w 2023r:

  • 1700 drogerii,
  • 1 milion klientów dziennie,
  • 8 milionów członków Klubu Rossmann, użytkowników naszej aplikacji Rossmann PL,
  • 17 tys. pracowników,
  • 15 mld zł rocznych obrotów,
  • 30 proc. udziałów w rynku chemiczno-kosmetycznym,
  • 3 mld zł inwestycji od 1993r.

#Rossmann
#30LatwPolsce

Wróć do listy