Niemal 5 tysięcy pracowników było z nami online.
Budowanie relacji i umacnianie naszej społeczności realizujemy w Rossmannie
na wiele sposobów. W „normalnych” czasach spotykaliśmy się w offlinie.
Dzisiaj w wielu przypadkach korzystamy z formatów online. W drugiej edycji internetowego wydarzenia „Rossmann to my!” wzięło udział blisko 5 tysięcy pracowników naszych drogerii.
Prezes Zarządu i Dyrektor Działu Sprzedaży odpowiedzieli na wiele, zadawanych
na żywo pytań. Opowiedzieli także o firmowej strategii na najbliższe lata.
Nie mogło zabraknąć świetnej rozrywki, konkursów i niezwykłej premiery utworu nagranego przez zespół drogerii z Kostrzyna Wielkopolskiego pod przewodnictwem autorki tekstu – Wiktorii Ciszak. Premiera na Linked In tego niezwykłego nagrania, które wpada w ucho już od pierwszej nuty, wkrótce.
Jak sprawdza się formuła online dla tak dużej grupy odbiorców?
„Przy organizacji pierwszej edycji wydarzenia internetowego mieliśmy sporo obaw, bo od lat budowaliśmy relacje podczas tradycyjnych spotkań. Format online niósł tutaj sporo ograniczeń ale okazało się, że uczestnicy z łatwością zaadoptowali się do nowych warunków i w wirtualnej rzeczywistości potrafiliśmy wykreować realne emocje. Świadczyć o tym może duża aktywność uczestników. W trakcie drugiej edycji dostaliśmy mnóstwo wiadomości na czacie, a telefon do studia dzwonił nieustannie” – mówi Tomasz Cieślak, kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, którego zespół organizował spotkanie.
Rossmann zorganizował wydarzenie online wspólnie z agencją endorfina events .
#Rossmann
#RossmannToMy
ROSSMANN TO MY!
Galeria