Inteligentna logistyka w Rossmannie odpowiada na potrzeby klientów.
„Kultura organizacyjna firmy Rossmann oparta jest na zasadzie „PO PIERWSZE LUDZIE”. Do każdej decyzji strategicznej podchodzimy przez pryzmat klientów i pracowników. Narzędzia i nowe technologie mają za zadanie wspierać człowieka, strategię i wartości firmy.
Powyższe podejście konsekwentnie wdrażamy również w obszarze logistyki. Budujemy łańcuch dostaw, w którym stawiamy na szybkość reakcji i elastyczność, tak aby skutecznie realizować naszą misję – zapewnienia jak najlepszej dostępności produktów dla naszych klientów, niezależnie od zmieniającej się sytuacji zewnętrznej i trendów rynkowych.
Od lat inwestujemy w nowoczesne rozwiązania wspierające automatyzację procesów magazynowych oraz cyfryzację ekosystemu zaopatrzenia sklepów. Jesteśmy dumni z tego, że autorami wielu innowacyjnych rozwiązań są pracownicy Rossmanna. Współpracujemy także z partnerami, którzy gotowi są „customizować” innowacje technologiczne do naszej strategii i procesów” – mówi Rafał Makarski, Dyrektor Działu Logistyki Rossmanna w wywiadzie, którego udzielił wspólnie ze swoim Zastępcą Anną Boniecką dla Forbsa.
Zapraszamy do lektury: https://www.forbes.pl/biznes/inteligentna-logistyka-w-rossmannie-odpowiada-na-potrzeby-klientow/5z59ghq?fbclid=IwAR1zY5oXlXfxJV1NnCKoBMezmb44-mLLR-HMLxxl9AVdWTaJt6SV2x7k094
#Rossmann
#Logistyka
#Magazyn
#CentrumDystrybucyjne
#PracawLogistyce
#PracawMagazynie