Stanowisko:

Customer Operations Specialist

Rola Customer Operations Specialist obejmuje szereg kluczowych obowiązków związanych z obsługą klienta i zapewnieniem skutecznej koordynacji działań wewnętrznych w celu zaspokojenia potrzeb zarówno klientów, jak i pracowników drogerii.

Twój zakres obowiązków

  • koordynowanie zespołów wewnętrznych w celu przygotowania komunikacji do drogerii,
  • identyfikowanie i analizowanie problemów zgłaszanych przez drogerie, 
  • opracowywanie skutecznych rozwiązań i wprowadzanie usprawnień w procesach wewnętrznych,
  • współpraca z różnymi działami wewnętrznymi, takimi jak zakup, marketing, sprzedaż, aby zagwarantować spójność działań i osiągnięcie celów operacyjnych,
  • tworzenie raportów dotyczących wskaźników obsługi klienta, takich jak satysfakcja klienta, czy lojalność,
  • analiza danych i proponowanie działań usprawniających na podstawie zebranych informacji,
  • sugestie i wdrożenia usprawnień mających na celu zwiększenie efektywności obsługi klienta.

Nasze wymagania

  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
  • doświadczenie w pracy w segmencie retail - min. 2 lata,
  • doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub innych dziedzin związanych z operacjami klienta,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • znajomość zasad obsługi klienta i zdolność do radzenia sobie z różnymi sytuacjami klientów, w tym również w trudnych sytuacjach,
  • zdolność do szybkiego identyfikowania problemów i proaktywne podejście do ich rozwiązywania,
  • zdolność do efektywnej współpracy z różnymi działami wewnętrznymi, takimi jak marketing, zakup, logistyka, sprzedaż.

to oferujemy

  • umowę o pracę, 
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność, 
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych), 
  • darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski), 
  • największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych, 
  • pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne, 
  • wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach
    życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform
    jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze
    czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity 
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Aplikuj

Benefity

Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa

Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila

Szkolenia i rozwój zawodowy

Szkolenia i rozwój zawodowy

Pakiet socjalny, pakiet sportowy

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Prywatna opieka medyczna

Prywatna opieka medyczna

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty kulinarne...

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty

Sprawdź wszystkie nasze benefity!