Stanowisko:

Customer Operations Manager

Rola Customer Operations Manager obejmuje zarządzanie strategicznym i operacyjnym aspektem działu Customer Experience & Trade Insights. 

Twój zakres obowiązków

  • koordynowanie prac zespołu operacyjnego, w tym przygotowywanie prezentacji, ocena wydajności procesowych i adresowanie wyzwań w obszarze doświadczenia klienta w drogerii,
  • opracowywanie strategii operacyjnej doświadczenia klienta zgodnie z celami organizacji,
  • zapewnianie efektywnej koordynacji procesów związanych z wymianą promocji, etykiet oraz rozwiązywanie bieżących problemów, 
  • prowadzenie projektów mających na celu optymalizację procesów obsługi klienta i wymiany promocji oraz etykiet,
  • wdrażanie zmian i usprawnień w procesach operacyjnych mających na celu zwiększenie efektywności i zadowolenia klientów.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, 
  • wysokie zdolności organizacji pracy,
  • doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania operacjami lub obsługą klienta (min. 2 lata), 
  • zrozumienie branży i specyfiki działalności przedsiębiorstwa, w tym zrozumienie procesów obsługi klienta i zarządzania operacjami,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w kontekście komunikacji wewnętrznej z zespołem, jak i komunikacji z drogeriami, 
  • silne umiejętności analityczne i zdolność do interpretacji danych, aby podejmować decyzje oparte na faktach,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami, zwłaszcza w kontekście wdrażania nowych procesów czy inicjatyw związanych z doświadczeniem klientów w drogeriach.

to oferujemy

  • umowę o pracę, 
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność, 
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych), 
  • darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski), 
  • największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych, 
  • pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne, 
  • wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach
    życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform
    jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze
    czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity 
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Aplikuj

Benefity

Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa

Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila

Szkolenia i rozwój zawodowy

Szkolenia i rozwój zawodowy

Pakiet socjalny, pakiet sportowy

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Prywatna opieka medyczna

Prywatna opieka medyczna

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty kulinarne...

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty

Sprawdź wszystkie nasze benefity!