Stanowisko:
Specjalista ds. Marketing Automation
Twój zakres obowiązków
- współtworzenie i wdrażanie kampanii w narzędziu do automatyzacji marketingu (Synerise),
- przeprowadzanie testów A/B,
- monitorowanie oraz dbanie o optymalizację istniejących kampanii/automatyzacji,
- zarządzanie, segmentowanie i aktualizacja baz użytkowników,
- uczestnictwo w nowych projektach,
- ścisła współpraca z dostawcą rozwiązania MA oraz wewnętrznymi zespołami (analityka, kreacja, media własne, IT).
Nasze wymagania
- minimum roczne doświadczenie w pracy na narzędziach marketing automation (Synerise, Salesforce, Marketo, SalesManago lub podobne),
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej podstawowa znajomość HTML, CSS, JavaScript,
- praktyczna wiedza z zakresu digital marketingu,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- zaangażowanie oraz chęć uczenia się nowych umiejętności,
- zdolności analityczne,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane
- doświadczenie w pracy z Google Analytics, GTM, GSC,
- znajomość TFS i Confluence (lub innego Wiki),
- umiejętność praktycznego wykorzystania pakietu MS Office (szczególnie MS PowerPoint i MS Excel),
- zainteresowanie nowymi technologiami,
- doświadczenie w branży retail.
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Benefity
Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa
Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila
Szkolenia i rozwój zawodowy
Pakiet socjalny, pakiet sportowy
Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci
Prywatna opieka medyczna
Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty