Analityk Danych w Dziale Marketingu
Stanowisko:

Analityk Danych w Dziale Marketingu

Twój zakres obowiązków

  • analizowanie dużych ilości danych, wizualizacja wyników, prezentowanie wniosków i rekomendacji na bazie przygotowanych analiz,

  • budowanie i dostarczanie wiedzy o kliencie bazującej na danych,

  • identyfikowanie i wykorzystywanie potencjału zastosowania zaawansowanej analityki danych,

  • automatyzacje i integracje danych z różnych źródeł,

  • dbanie o jakość rozwiązań, rozwój dobrych praktyk oraz stacku technologicznego,

  • udział w projektach.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: ekonometria, matematyka, analityka lub pokrewne,
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy z dużymi wolumenami danych,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • wysokie umiejętności analityczne i praktyczna znajomość narzędzi analitycznych i bazodanowych,
  • bardzo dobra znajomość SQL i Ms Excel,
  • umiejętność programowania w Python'ie lub R,
  • wiedza z zakresu machine learning'u,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • inicjatywa własna i samodzielność – odważne prezentowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, w tym pomysłów własnych.

mile widziane

  • znajomość narzędzi BI (QlikSense/Tableau),
  • wiedza w zakresie Google Analytics/Big Query,
  • doświadczenie w pracy z rozwiązaniami chmurowymi (np. GCP).
Lokalizacja:
Łódź, św. Teresy 109, woj. łódzkie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Aplikuj

Benefity

Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa

Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila

Szkolenia i rozwój zawodowy

Szkolenia i rozwój zawodowy

Pakiet socjalny, pakiet sportowy

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

Prywatna opieka medyczna

Prywatna opieka medyczna

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty kulinarne...

Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty

Sprawdź wszystkie nasze benefity!