Analityk Danych w Dziale Marketingu
Twój zakres obowiązków
analizowanie dużych ilości danych, wizualizacja wyników, prezentowanie wniosków i rekomendacji na bazie przygotowanych analiz,
budowanie i dostarczanie wiedzy o kliencie bazującej na danych,
identyfikowanie i wykorzystywanie potencjału zastosowania zaawansowanej analityki danych,
automatyzacje i integracje danych z różnych źródeł,
dbanie o jakość rozwiązań, rozwój dobrych praktyk oraz stacku technologicznego,
udział w projektach.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: ekonometria, matematyka, analityka lub pokrewne,
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy z dużymi wolumenami danych,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- wysokie umiejętności analityczne i praktyczna znajomość narzędzi analitycznych i bazodanowych,
- bardzo dobra znajomość SQL i Ms Excel,
- umiejętność programowania w Python'ie lub R,
- wiedza z zakresu machine learning'u,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- inicjatywa własna i samodzielność – odważne prezentowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, w tym pomysłów własnych.
mile widziane
- znajomość narzędzi BI (QlikSense/Tableau),
- wiedza w zakresie Google Analytics/Big Query,
- doświadczenie w pracy z rozwiązaniami chmurowymi (np. GCP).
Benefity
Czerwona Linia - darmowa pomoc psychologiczna, prawna, finansowa
Klub Zwierzaka - pakiet weterynaryjny dla Twojego pupila
Szkolenia i rozwój zawodowy
Pakiet socjalny, pakiet sportowy
Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci
Prywatna opieka medyczna
Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty