Stanowisko:

Staż całoroczny w Dziale Help Desk

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi sprzętu i systemów IT,
  • przyjmowanie i realizacja zgłoszeń od użytkowników w narzędziu ITSM,
  • rozwiązywanie bieżących problemów technicznych,
  • instalacja i konfiguracja systemu Windows, instalacja oprogramowania i drukarek,
  • konfiguracja urządzeń logistycznych, kolektory danych, PBV, Zebry,
  • przekazywanie sprzętu IT użytkownikom oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows 10/11,
  • znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Teams oraz MS Office,
  • wiedza informatyczna w zakresie diagnostyki sprzętu IT,
  • podstawowa wiedza o sposobie działania i konfiguracji sieci LAN/WIFI.

Oferujemy 

  • roczny płatny staż,
  • wolne, płatne 2 dni w miesiącu,
  • dofinansowanie do posiłków,
  • współpraca z zespołem specjalistów IT,
  • inspirująca atmosferę współpracy,
  • wsparcie i pomoc na każdym etapie stażu,
  • udział w innowacyjnych projektach.
Lokalizacja:
Pyskowice, ul. Lokalna 9, woj. śląskie
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Aplikuj